Verhuur 2017-11-15T12:07:38+00:00

Ruimte Verhuur

Ruimte op een mooie locatie voor repetities, decorbouw en opslag.

Ruimte en materiaal

Verhuur regeling
Verhuur formulier

Aanhanger

Verhuur regeling
Verhuur formulier

De St. WAT beschikt in de werkplaats aan de Ledeboerstraat 5 te Tilburg, over grotere en kleinere ruimten en materialen die te huur  zijn.

Huur van ruimten

Een aantal van die ruimten is permanent verhuurd aan onder andere amateurkunst verenigingen, voor de opslag van toneelkleding, decorstukken en dergelijke. Hiervoor geldt een afzonderlijke regeling.
Daarnaast zijn een aantal ruimten incidenteel en per dagdeel te huur als vergaderruimte, naaiatelier en als ruimte voor
decorbouw, repetities en zogenaamde doorlopen van muziek- en theaterproducties.
De prijzen voor de huur van deze ruimten zijn in onderstaand schema opgenomen:

Beschikbare dagdelen

ochtend middag avond
Tijden per dagdeel 09:00 – 13:00 13:00 – 18:00 18:00 – 23:00

Voor contributie betalende verenigingen

Ruimte per dagdeel per dag per week per maand
Atelier 1.04 € 25 € 80 € 275
Alleen bouwen € 30 € 115 € 400
Voor repetities € 30
Studio voor les/instructie € 25
Vergaderruimte 0.12 € 25
Theater (=hele vloeroppervlak) € 85 € 250

Voor niet contributie betalende verenigingen

Ruimte per dagdeel per dag per week per maand
Atelier 1.04 € 35 € 110 € 375
Alleen bouwen € 40 € 150 € 500
Voor repetities € 40
Studio voor les/instructie € 25
Vergaderruimte 0.12 € 35
Theater (=hele vloeroppervlak) € 100 € 275

De prijzen zijn exclusief extra kosten op basis van nacalculatie voor energie en poetsen:

  • poetsen: € 25,00 p. uur
  • Verwarming: € 0,70 per m3
  • Electriciteit :  € 0,40 per kwh

Opname meterstand door de beheerder voor en na de gebruiksperiode.

Huur van materialen en faciliteiten

De materialen kunnen in overleg zowel intern als extern worden gebruikt.
Van de faciliteiten kan, al dan niet tegen betaling, gebruik worden gemaakt bij het huren van ruimten.

De prijzen voor de huur van de materialen en faciliteiten voor intern en extern gebruik, zijn in onderstaand schema opgenomen:

Ruimtes prijzen
vergaderruimte (0.12) vlg. prijslijst
naaiatelier (1.04) (apparatuur in eigen beheer regelen)  vlg. prijslijst
decorbouwruimte / repetities  vlg. prijslijst
studio voor les / instructie vlg. prijslijst
theater (hele vloeroppervlak)

tbv decorbouw ca 16×16 m
tbv doorloopruimte ca 19×12 m
vlg. prijslijst
Faciliteiten prijzen extern gebruik
tussengordijn + achtergordijn + verduistering deuren los- / laadbordes nvt
dames-, heren- en invalidentoilet
rolstoellift
tapijttegels, gevarieerde kleuren ( 250 m2) Op aanvraag Evt. Borgsom
stoelen, ca. 250 stuks (benodigd aantal in overleg) * € 1,00 / p. stuk
tafels, ca. 15 stuks * € 2,50 / p. stuk
tafelkleedjes, rood (gewassen retour) * (op aanvraag)
statafels, 6 stuks * € 5,00 / p. stuk
koelkast, groot formaat *
bar, verrijdbaar *
koffiezetapparatuur, inhoud 5 ltr. (incl. filters) € 10,00 per dag
koffiekannen icm. koffiezetapp.
heetwaterketel, 5 ltr. icm. koffiezetapp.
waterkoker (klein) *
pantry met elektrische boiler *
glaswerk (bier, wijn, frisdrank) * (breuk € 0,50 p. glas)
piano, akoestisch (stemmen vrv. St. WAT) * € 5,00 per dag
muziekstandaards, ca. 30 st. (excl. verlichting) / aantal in overleg *
afspeelapp./geluidsinstallatie+mengpaneel (excl. zenders ed.) op aanvraag
zend- + ontvanginstallatie incl. techniker (op aanvraag) op aanvraag
dansspiegelwand, …. x ….. meter (verrijdbaar) op aanvraag
praktikabels, 20 stuks 2×1 mtr / verstelbaar in hgt. 40-60-80-100 cm € 5,00 per stuk ** € 10,00 per stuk **
rode loper *
rolsteiger, afm. 3 x 0,75 m / werkhoogte tot 6 meter. * op aanvraag
zaalbelichting event. incl. lichttechniker op aanvraag
aanhangwagen, tandemasser nvt € 20,00 p. dag en borg € 200,00
verwarming € 0,70 per m3 ***
elektriciteit € 0,40 per kwh ***

* na opgave aantal, kosteloos beschikbaar voor intern gebruik
** kosten zijn per gebruiksperiode / indien gebruik extern, aanhangwagen te huur
*** opname meterstand door beheerder voor en na gebruiksperiode

De verhuur van de ruimten is als volgt geregeld:

  • Op de site van de St. WAT, WWW.stichting-wat.nl, is in de rechter zijde een kalender aanwezig, waarop per dag, week en maand is te bezien welke ruimten voor verhuur beschikbaar zijn.
  • Indien de betreffende ruimte op de voorgenomen datum/data beschikbaar is, kan een verhuuraanvraag worden ingediend bij het secretariaat, bereikbaar onder het e-mail adres info@stichting-wat.nl
  • In de aanvraag worden de naam van de organisatie, het contact- en e-mailadres van de contactpersoon, het factuur adres, de betreffende datum/data en dagdelen, plus de reden van de aanvraag vermeld.
  • Het secretariaat beoordeelt vervolgens de aanvraag en indien daarop niet positief kan worden beslist, wordt de aanvrager daarvan in kennis gesteld.
  • Indien positief op de aanvraag kan worden beslist, zorgt het secretariaat ervoor, dat de webmaster van de St. WAT de aanvraag als optie in de kalender op de site verwerkt.
  • Het secretariaat stelt vervolgens een verhuurformulier op, waarin ook de kosten van de huur zijn opgenomen.
  • Dit formulier wordt daarna ter ondertekening en retourzending per mail toegezonden aan de contactpersoon van de organisatie.
  • Voor zover noodzakelijk wordt daarbij het Gebruikersreglement van de St. WAT gevoegd.
  • Na retour ontvangst wordt het formulier door het secretariaat voor akkoord ondertekend en per mail toegezonden aan de huurder, de penningmeester en webmaster van de St. WAT
  • De penningmeester van de St. WAT zendt de contactpersoon de factuur van de verhuur toe met het verzoek die te voldoen.
  • De webmaster vermeldt de aanvraag voor definitief in de kalender.
  • Indien geplande dagen door omstandigheden vervallen, wordt van de huurder verwacht dat dit z.s.m. aan het secretariaat wordt gemeld, zodat de ruimte eventueel aan een andere organisatie kan worden verhuurd.
  • Zonodig worden afspraken gemaakt over het ter beschikking stellen van sleutels.
  • De huurder is verantwoordelijk voor eventuele verzekering van materialen die in de ruimte aanwezig zijn.
  • Voorts wordt van de huurder verwacht dat de ruimte ordelijk wordt achtergelaten en het afval is gedeponeerd in de gereed staande containers.
  • De beheerders van de hal kunnen tijdens de verhuur controleren of aan de afspraken wordt voldaan.

De verhuur van de materialen is als volgt geregeld:

  • Op de site van de St. WAT, WWW.stichting-wat.nl, is deze regeling beschikbaar, waarop te bezien is welke materialen voor verhuur beschikbaar zijn.
  • Indien het betreffende materiaal voor verhuur wordt genoemd, kan een verhuuraanvraag worden ingediend bij het secretariaat, bereikbaar onder het e-mail adres info@stichting-wat.nl
  • In de aanvraag worden de naam van de organisatie, het contact- en e-mailadres van de contactpersoon, het factuuradres, het te huren materiaal, plus de betreffende dag/data en dagdelen vermeld.
  • Het secretariaat beoordeelt vervolgens de aanvraag en gaat na of het materiaal op de gevraagde data al dan niet beschikbaar is en stelt daarvan de aanvrager in kennis.
  • Indien dat het materiaal beschikbaar is, stelt het secretariaat vervolgens een verhuurformulier op, waarin ook de kosten van de huur zijn opgenomen.
  • Dit formulier wordt daarna ter ondertekening en retourzending per mail toegezonden aan de contactpersoon van de organisatie.
  • Voor zover noodzakelijk wordt daarbij het Gebruikersreglement van de St. WAT gevoegd.
  • Na retour ontvangst wordt het formulier door het secretariaat voor akkoord ondertekend en per mail toegezonden aan de huurder, de penningmeester en webmaster van de St. WAT
  • De penningmeester van de St. WAT zendt de contactpersoon de factuur van de verhuur toe met het verzoek die te voldoen.
  • Zonodig worden afspraken gemaakt over het overdragen van de materialen.
  • De huurder is verantwoordelijk voor de verzekering van materialen die extern worden gebruikt.
  • Voor verhuur van de aanhangwagen is een afzonderlijke regeling van toepassing.